Üdv!
Nos mint irtam az egyik postban, az Anális, azaz a hátul motorozás első élménye, hát... legyen kettős. Szerintem pont mint a valós anális szex :o) A férfinek jobb ;PPP A motoron persze a vezető a férfi :) így én szívtam egy nagyot, de a végére a "gyengédség" meghozta a hatást, élveztem.
Nos lássuk, Pest - szentendre- Pilisszentlászló (nemzeti park!) on keresztül hatoltunk be a "szerpentinezünk vazze" érzésbe.
Az hogy pestről 2 személlyel kijutni nehéz az egy dolog lévén nem annyira magabiztosan mész be 10-20.000.000 -t érő kocsik közé hogy hupika, meghúztam a fényezést mert a "ballaszt" hátúl megingott.
Ami rossz volt az elején, a félelem. Féltem hátúl, de nem a motortól, hanem hogy itt leesek!! Le fogok esniiii!!! De nem, Zozi mondta hogy kapaszkodjak a szőrös hasába :D és akkor nem fogok, a következő hogy lelököm a motorról mikor fékez!
Egyébként panaszkodott a fékre, hogy nem annyira stabil, hosszú a fékút, amit én eddig arra irtam hogy nem olyan jó a kerék állapota. Pedig kiváló, van benne vagy 7.000 km. Szal akkor a fék lesz, amit megnézett és jó! Szal nem tok mire vélni, majd a nagy szerviznél erre is oda figyelek!
Szóval megtanultam SZORÍTANI, LÖKNI, JELEZNI, BÚJNI és persze BÍZNI!!.
Szorítani akkor kell mikor fékezünk, a lábunkkal oda préseljük az ő lábát a motorhoz, így érzi hogy mennyire fosunk a motoron...kihasználta rendesen :S
Lökni : Mikor motoron megyünk és teszem azt arra a táblára 30 van irva de Te 130 al tartasz felé akkor jelzed hogy ez nem jó , és beszélni akarsz (a faxt, csak lassítani, beszélgetésnek álcázva :DD)
Bújni. A motor a 80 kilómmal jól megy, tép, a Zozi 90 és az én 80 kilóm már nem annyira feküdt neki illetve a súlypont is hátrébb volt, fel fel emelhette volna az elejét, így kormányozhatatlanná téve a motort. Ezért kell bújni, elöl legyen a súlypontja a mocinak!
Bízni. Eleinte előre néztem, jujj ott egy féklámpa felgyulladt, elöl még piros van, miért nem lassít, hova megy, de aztán rájöttem, ha összefosom magam hátúl akkor is ő vezet, így inkább a tájra figyeltem :o) Bjutiful!!!
Földet pakoló munkás!
Nos egy nagy élmény, ilyen tábla, villogó narancssárga ótó, és nini egy paraszt pont így pakolja a földet :DDD Életem első olyan táblája ahol láttam is dolgozó embert :D Jót röhögtem rajta :D
Amit szokni kell, élni kell a motorral, vagyis kitalálni hogy mit fog tenni egy vadidegen ember, azaz mikor gyorsít, mikor fékez. Jeleznem sem kell, mikor megálltunk indulás előtt egy benzinkútnál kiröhögött Zozi a majrécsíkom miatt!!!
Mi az a majrécsík? :) ahogy döntögeted a motort, a gumik úgy szineződnek el az aszfalttól :) Na az én gumim csak a közepén volt elszineződve, vagyis szinte alig alig döntögetem (így is van egyébként jól, szerintem) a motort, mig az övén alig van ilyen csík, szinte elfekteti a motort...
Köbö ez a majrécsík "helyes" eltüntetési módja, mintha a motor aludna :) Na én itt tök egyenes háttal, ülve mentem volna végig :S "az évek meg a rutin" hiánya miatt..vagy mert minden nap mikor elindulok elmondom magamnak, ODA akarok érni NEM MEGHALNI.
Na mindegy, Zozival lecsorogunk a kis szerpentinen, eléggé bele szédültem, lévén mindig látni akartam az utat is, meg a tájat is.
Az út azért jó ha látod, mert tudod merre fogtok dőlni, a táj meg valami eszméletlen szép volt! Szépen lassan megszoktam hogy el fogunk esni, ott döglünk meg, de nem, Zozi jól vezet, valóban jól.
Tanulság.
-Soha ne add oda a motorod másnak :o)
-Smirglivel csinálj, vagy tüntesd el a majrécsíkod ;)
-Ne mond azt hogy imádsz szerpentinezni, amikor az alföld közepén élsz :o)