Üdv! Back to future :D vagyis history.
Szóval Rutin, kell, nagyon kell , mindenkinek!
Felhívtam az oktatót, Búzást, hajrá , nyomjuk, aszondja hideg van, majd keres. Ok :D
Addig vettem felszerkót,
Buksi, 21e
Kabát 18e
Csizma 5e
Kesztyű 8e
Téli kesztyű 8e
Térdvédő 3e
kb ezeket :D
Többnek tünt mikor kikellett fizetni, most már nem olyan sok, a sok szrság mellett amibe benne van.
Ruha ok, lélek, annyira nem ok, de megvan, akarom, leteszem, nem fosok a motortól :D
Első rutin day, asse tudtam miből áll a motor, de most komolyan, mindenki motorozott, én meg életembe ha 10 szer robogóztam :D az meg nem NAGY motor.
2 motorból lehetett választani,
- a robosztus, erősebb 600ccm Yamaha Fazer
- "kicsi" 500ccm Honda CB
Én a nagyot is kiprób, nem élveztem , így a kicsivel nyomtam a továbbiakban
A Honda egy kezes jószág, kifejezetten rutinkodni van, beteszed egyesbe és megy alapjáraton finoman.
Senki nem mondta el hogy mi hol hogy, így mint a hülye, megkellett kérdezzem mi merre van!? fék? kuplung? merre váltunk? Mi az hogy váltani? egyáltalán mi a fene az a motor!?
persze hülye voltam, mindenki előtt, de ha engem érdekel, akkor nem csak ülni, érteni is akarom mi a szar ez :D
(senki nem mondta hogy az nem lábtartó! hátsó fék :DD csak kb 2 óra múlva derült ki hogy nem kell fejre állni, van ilyen is :S)
Rutin és az esés. Nem kötelesség bevallani, nem elszámoló ez, de estem. nem nagyot,de nem is kicsit, és nem is jól :o( a nagy 'rászkász' visszafordítóban bizony rossz döntést hoztam leállt a motor alattam, és eldöltünk, vagyis finoman lefektettem a motort, magamra bal oldara, tehát nem átestem, csak lefeküdtem :( fájt, nem is kicsit sikerült megeröltetnem magam, fájt a bal combom, a térdem, a bal seggem, a könyököm, persze ezt senki nem látta csak én ordítottam végig a kocsiban a haza utat :D
Mindegy, kértem hogy engem mint nagyon nagyon kezdőt vegyenek számításba, ez be is jött, 2 másik soha nem motorozóval kaptam egy komplett szombat 7-13 ig motorozást, na ekkor szerettem bele a motorozásba.
felépítettem magamban egy HOW TO, tehát hogyan csináld módszert.
Rengeteget gyakoroltam az elindulást, a megállást, (fullasztottam eleget :D)
Rengeteget gyakoroltam a döntést, (cikáztam a szaggatott vonal mentén)
Néztem mit tud gyorsulni
Próbálgattam a fordulást(fej) mert az nagyon nehéz volt.
Szoktam az indexet, és a hátsó /első féket.
Így mentem be az első körbe, ami az indexes gyakorlat( 3 kör van)
Nem mondom hogy minden elsőre ment, de sokkal jobb volt, élveztem a motorozást!!!
Majd megtanultuk a 2. "gyilkos" kört, amiben egy 8 mentén kell oda vissza menni, itt Búzás elmondta hogy ne a motort nézzem, az megy a maga útján, azt nézzem hogy akarok hova menni, és valóban, ha azt néztem, nem hibáztam, ha nem, akkor persze bója tologatás lett.
Első kör:
balraindex(elindulás)(hátranéz)
balra index hátranéz bója közt el
jobbra néz, index , bója közt el
balra index hátranéz bója közt el
jobbra néz, index , bója közt el
balra index hátranéz bójaközt el
nagy kanyar,
be az erdőbe(minél lassabban elegyensúlyozni egy "fás" részen)
megérkezni
Szal a 2. kör, nagy cikázva fel másodikba,
8-s leírni, és cikázva vissza a célba
3. kör: felpakol 3. ba, éles kikerülő kanyar.
nagy kanyar, gyorsan 3. ban vissza a célba (eccerü)
Sikeres rutint tettem, pedig nem gondoltam :) nagyon sokat tanultam!